یزدفردا "همزمان با سي امين سالگرد انقلاب اسلامي و عبور مشتركان همراه اول از مرز 30 ميليون ، مراسم جشني با حضور مديران و كاركنان همراه اول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران ، در اين مراسم پس از صحبت هاي مهندس صدوقي مديرعامل همراه اول ، مديران مجموعه به پرسش هاي كاركنان پاسخ گفتند.

مهندس صدوقي با اشاره به اينكه در دهه فجر سال گذشته از مرز 20 ميليون مشترك گذ شتيم گفت : برنامه سال آينده ما عبور از 40 ميليون مشترك است كه با كمك كاركنان همراه اول قطعاً به اين امر مهم خواهيم رسيد.

وي با بيان اينكه هم اكنون همراه اول 17 هزار و 300 سايت BTS نصب كرده است اظهار داشت : طي سه سال گذشته تعداد سايت هاي همراه اول از 6500 به بيش از 17 هزار سايت رسيده است دراين مدت تعداد مراكز BSC از 210 به 340 مركز و تعداد مراكز سوئيچ (MSC) از 58 مركز به 71 مركز رسيده است .

مدير عامل همراه اول افزود : 100 درصد شهرهاي كشور تحت پوشش همراه اول هستند و تعداد اپراتورهاي طرف قرارداد رومينگ در سه سال گذشته از 80 اپراتور در 46 كشور به 238 اپراتور در 105 كشور رسيد ه است .

وي در ادامه با اشاره به واگذاري 9 ميليون سيم كارت در سال گذشته اعلام كرد: از آغاز سال جاري تاكنون بيش از 6 ميليون سيم كارت واگذار كرده ايم.
مهندس صدوقي در سخنان خود از كسب رتبه نخست در واگذاري سيم كارت در خاورميانه و رتبه دهم در دنيا خبرداد و گفت : از نظر تعداد كل مشتركين نيز در خاورميانه در جايگاه دوم در دنيا در جايگاه بيست و نهم قرار گرفته ايم .

وي با بيان اينكه در سال 86 همراه اول جايگاه پانزدهم شركتهاي برتر اقتصادي كشور را كسب كرده است ، پيش بيني كرد كه همراه اول امسال رتبه يازدهم را به خود اختصاص دهد.

مهندس صدوقي همچنين اظهار اميدواري كرد در سال جاري از نظر بازده فروش در جايگاه هفتم از نظر بازده ارزش ويژه جايگاه نخست و از نظر سودآوري در جايگاه دوم قرار گيرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا